ÁRAJÁNLATKÉRÉS

r e f e r e n c i a   m u n k á k



Sörtesztelő.hu

Ennél a munkánál alapvetően egy blog kialakításáról volt szó, így adta magát, hogy WordPress tartalomkezelő rendszert alkalmazzunk. A projekt részét képezte, illetve képzi még most is a logótervezés, illetve az onlinemarketing feladatok folyamatos ellátása is.

árlista
TOVÁBB AZ OLDALRA


Használt-óra.hu, FACEBOOK-OLDAL ÉS HIRDETÉSEK, valamint GOOGLE SZOLGÁLATÁSOK kezelése


A brandépítés egyik fő terepe a különféle közösségi oldalakon való aktív jelenlét. A Használt-óra.hu esetében egy év alatt sikerült egy több, mint 5500 fős követő tábort felépítenünk. Ezt javarészt a www.hasznalt-ora.hu-ra feltöltött hirdetések promótálásával, némi tartalommarketinggel és aktivitást ösztönző hirdetésekkel értük el. A projekt részünkről 2019.12.31-ig tartott.

árlista
TOVÁBB A HASZNÁLT-ÓRA.HU FACEBOOK-OLDALÁRA

Sörtesztelő.hu, FACEBOOK-OLDAL ÉS HIRDETÉSEK, valamint GOOGLE SZOLGÁLATÁSOK kezelése


Aktív közösségimédiás és tartalomszerkesztő tevékenységünknek köszönhetően, már pár héttel az indulás után több, magyarországi gyártó is leközölte a Sörtesztelő.hu-n megjelenő termékeik tesztjét. Ez a projektünk is jól példázza, hogy ésszerű költségvetéssel is lehet eredményeket felmutatni.

árlista
TOVÁBB A SÖRTESZTELŐ.HU FACEBOOK-OLDALÁRA

árlista

A GWDF tulajdonosa a Generálj!hu Agency Bt.